Hvordan får og fastholder man loyale kunder?
Det spørgsmål har Cathrine Frederiksen, der er uddannet kaospilot og har sit eget rådgivningsfirma ved navn Tomo, besvaret hver tirsdag og torsdag i Food Supplys nyhedsbreve de sidste fem uger.
I alt er det blevet til 10 gyldne råd, som kan hjælpe
virksomhed til både at få og fastholde nye og loyale kunder.
Læs de 10 råd fra serien "10 veje til loyale kunder" her:1. Skab minder for dine kunder
2. Giv dem en fællesskabsfølelse
3. Gør dem til bedre mennesker
5. Giv dem en platform
6. Tag med dem hjem
7. Forkæl dem!
8. Vær hvor de er
10. Gør dem til leverandører
Tomo er et innovationsbureau med speciale i trendspotting og konceptudvikling indenfor fødevareindustrien. De hjælper kunder med at udvikle nye forretningsideer, produkter og services. Se mere på www.tomoland.dk.