23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Vitamindrik-firma vil ind i detailhandlen

Vitamin Well, der var de første til at lancere vitamindrikken på det danske marked i 2009, har indgået en aftale med Coop.

Markedet for vitamindrikke er vokset eksplosivt de senere år.

Det vil svenske Vitamin Well – som i 2009 var de første til at lancere vitamindrikken på det danske marked – udnytte ved at tage skridtet ind i den danske detailhandel.

- Vi kan se på tallene fra convenience-sektoren, at vores produkter har vundet så stor indpas hos danskerne, at vi nu er klar til at komme bredere ud. Derfor har vi indgået en aftale med Coop. Sundhedsbølgen er over os endnu, og vi oplever, at flere forbrugere er glade for, at der nu findes gode alternativer til de meget sukkerholdige læskedrikke, siger Peter Madsen (billedet), landechef hos Vitamin Well Danmark.

Siden opstarten i Danmark for tre år siden er virksomheden vokset fra tre til 12 medarbejdere på det danske kontor, og ifølge direktøren har Vitamin Well i dag en markedsandel på hele 90 procent i convenience-sektoren.

Aftalen med Coop træder i kraft fra midten af maj.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.156|instance-web01