23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Bryghus mod nye mål

Thisted Bryghus henter nu tæt ved 45 procent af omsætningen i de store supermarkedskæder og er dermed tæt på at indfri den treårsplan, som blev lanceret i 2009.

Ledelsen i Thisted Bryghus arbejder på en ny strategiplan, der fra næste år skal udstikke retningslinjerne for bryghusets aktiviteter de kommende år.

Arbejdet sker samtidig med, at bryghusets treårsplan, der blev lanceret i 2009, så småt er ved at være i mål.

- Vi rammer den tre-års handlingsplan, vi lagde i 2009, i år. Men vi bliver aldrig færdige. Vi har en halv procent af det danske marked, så der er stadig 99,5 pct. at tage af, siger direktør Aage Svenningsen til Nordjyske.dk.

Målsætningen om at 45 procent af bryghusets omsætning skulle hentes hos de store supermarkeder er tæt på indfrielse. Det samme er målsætningen om at komme bredere ud. Ifølge nordjyske.dk er bryghusets øl at finde i alle kæder med Coop som største aftager.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.063