Bølge efter bølge af udfordringer har ramt Bisca lige i mellemgulvet.
Først fik corona og sidenhen krigen i Ukraine kikse- og kagevirksomheden til foretage flere spareøvelser.
Og nu medfører energikrisen, at Biscas administrerende direktør Kristian Walsøe endnu engang skal ud og vende og dreje hver en sten.
Bæltet er efterhånden spændt så ...
Direktør om flodbølge af kriser: - Hvis man ikke var agil før, er man i hvert fald blevet det nu
Kageproducenten har skåret fedtet væk og effektiviseret værdikæden som følger af de seneste år med et turbulent marked
Siden 2020 har Bisca fjernet godt 30 procent af sine varenumre som en del af sin "turn around"-plan, der flere gange er kommet på prøve. Arkivfoto: Bisca
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Food Supply DK, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer