Dagligvarebranchen står midt i et besynderligt paradoks. På den ene side forventer forbrugerne i stigende grad at kunne få leveret varerne direkte til døren. På den anden side er det svært at få udbringning af varer til at hænge økonomisk sammen.
Det sidste er for alvor blevet tydeligt for dagligvarekæderne. Både Coop og Salling Group måtte i begy...
Supermarkeder i logistik-krig: ”Hvem knækker først koden?”
Ingen supermarkedskæde har for alvor fundet en god model for vareudbringning, men måske er Bilka er tæt på

Dagligvarekæder så som Coop og Salling Group kæmper med at få en lukrativ hjemmeleveringsservice stablet på benene. PR-foto: Salling Group
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Food Supply DK, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer