23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

"Likes" sender Frisko-is tilbage i sortimentet

Facebook-brugere var kun halvanden uge om at give Zapp-isen 50.000 likes, og dermed er den farverige is kommet tilbage på årets iskort.

”Hvis dette billede får 50.000 likes, så garanterer vi, at I kan finde den farverige klassiker i fryseren i år", skrev Frisko på sin Facebook-side i januar med dertilhørende billede af den farvestrålende Zapp-is, som udgik af sortimentet i 2010.

Halvanden uge efter havde billedet over 50.000 likes, blev delt mere end 5.500 gange og fik mere end 1.200 kommentarer med på vejen. Det skriver Markedsføring.dk.

- Det er helt fantastisk, at så mange har været inde og vise, hvor meget de savner Zapp. Og vi holder selvfølgelig, hvad vi lover, siger Ditte Nielsen, Brand Manager fra Frisko.

Isen er allerede i butikkerne.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.079|