23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Frisko-is til facebook-fans

Frisko fik over 70.000 likes på facebook, da de i anledning af overgangen til sommertid annoncerede, at hver "like" udløste en gratis is.












Ny Frisko App giver flere gratis is-oplevelser





Om Frisko



Forårshungrende danskere stod i kø i samtlige 7-Eleven-butikker landet over i søndags. For isproducenten Frisko havde sat sig for at markere overgangen til sommertid med en event, der skulle sparke gang i årets issæson. Via likes på Facebook havde danskerne bestemt antallet af is, der skulle uddeles på dagen, hvor vinter blev til sommer. - Det er en fornøjelse at se hvordan Frisko Sommertid-eventen spreder glæde blandt danskerne, når sammen starter den officielle sommertid med en is i solen, siger Ditte Nielsen, der er Brand Manager i Frisko I forlængelse af eventen lancerer Frisko nu en helt ny app til danske is-entusiaster, der udover underholdning, iskolde nyheder og sjove konkurrencer, giver en gratis Filur ved download. Filuren kan fås hos alle landets Schell-tankstationer hele uge 14. Navnet Frisko går tilbage til 1930'erne, hvor virksomheden var en blandt flere end 150 is- producenter rundt om i Danmark. Opkøb, fusioner og konsekvent fokus på kvalitet og det rigtige sortiment har gjort Frisko til Danmarks største og mest populære is-producent. Frisko er i dag en del af Unilever- koncernen.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.1