23948sdkhjf

Tidligere Arla-topfolk udfordrer den traditionelle ostebranche med nyt produkt

Tre iværksættere med en fortid i Arla lancerer et alternativ til traditionelle oste med 40 procent mindre CO2-aftryk. Det nye produkt ved navn Audu sælges fra i dag i Meny.
40 procent mindre CO2-aftryk, men samme smag og funktionalitet som traditionelle oste. Sådan lyder den korte beskrivelse af to blandingsprodukter baseret på ost og planteingredienser – kaldet Audu – fra den danske startup Planetdairy, som fra i dag mandag kan købes i Meny.

Bag Planetdairy står tre tidligere Arla-folk, Jakob Skovgaard, Jesper Coldi...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125