23948sdkhjf

Tidligere Arla-topfolk udfordrer den traditionelle ostebranche med nyt produkt

Tre iværksættere med en fortid i Arla lancerer et alternativ til traditionelle oste med 40 procent mindre CO2-aftryk. Det nye produkt ved navn Audu sælges fra i dag i Meny.
40 procent mindre CO2-aftryk, men samme smag og funktionalitet som traditionelle oste. Sådan lyder den korte beskrivelse af to blandingsprodukter baseret på ost og planteingredienser – kaldet Audu – fra den danske startup Planetdairy, som fra i dag mandag kan købes i Meny.

Bag Planetdairy står tre tidligere Arla-folk, Jakob Skovgaard, Jesper Coldi...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Food Supply DK, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078