Hvis man er på jagt efter revet topping til pizzaen i Superbrugsen eller Kvickly på mandag i næste uge, vil man støde ind i to nye produkter i kølerne med mejerivarer.
Audu Cremet og Audu Mild hedder ”de to nye”, som består af en blanding af planteingredienser og henholdsvis mozzarella og cheddar. Bag de to toppingvarianter står den danske startup...
Nyt oste-alternativ indtager 300 ekstra butikker

De tidligere Arla-folk Jesper Colding (t.v., marketingansvarlig), Jakob Skovgaard (i midten, direktør) og Paul Cornillon (produktudvikler) står bag Planetdairy, har udviklet Audu - et alternativ til traditionel ost. Foto: Planetdairy
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement