Hvis man er på jagt efter revet topping til pizzaen i Superbrugsen eller Kvickly på mandag i næste uge, vil man støde ind i to nye produkter i kølerne med mejerivarer.
Audu Cremet og Audu Mild hedder ”de to nye”, som består af en blanding af planteingredienser og henholdsvis mozzarella og cheddar. Bag de to toppingvarianter står den danske startup...
Nyt oste-alternativ indtager 300 ekstra butikker

De tidligere Arla-folk Jesper Colding (t.v., marketingansvarlig), Jakob Skovgaard (i midten, direktør) og Paul Cornillon (produktudvikler) står bag Planetdairy, har udviklet Audu - et alternativ til traditionel ost. Foto: Planetdairy
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Food Supply DK, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer