Opskriften på, hvordan Bryggeriet Vestfyen igen skal blive en sund forretning, er på én gang både let og svær.
Let, fordi bryggeriet ifølge adm. direktør Jette Andersen har fundamentet på plads:
- Virksomheden har så stærke brands, og vi har en god organisation, så derfor synes jeg, at der er noget at arbejde med, siger hun.
På ølsiden er der fo...
Turnaround i bryggeri: Nøglen til overskud ligger i det rigtige produktmiks
Bryggeriet Vestfyen vil øge salget af mærkevarer markant
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/100966276.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=8256&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=5504&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=0&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=440&accessToken=e25ccf5362349a4887c0a209e5f67f8b47e8cda0749ed7eece1b40e8453c63ad)
Bryggeriet Vestfyen vil booste mærkevarerne. Her er det den kendte classic på dåse. Foto: Kasper Kamuk/Vestfyens Bryggeri
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement