23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

De billige produkter sælger bedst for Danish Crown: Kæmper for at holde priserne på de dyrere udskæringer

Danish Crown Beef øger salget af egne brands markant. Det er dog det først og fremmest prisbilligere produkter og burgerbøffer, som finder vej til danskernes indkøbskurv

Danish Crown Beef har øget sit salg af brandede produkter – produkter med egne logoer – med 150 procent i de første seks måneder af regnskabsåret sammenlignet med samme periode sidste år. Det fremgår af en pressemeddelelse.

- Vi er i høj grad lykkedes med at få en øget synlighed i køledisken. Det er en flot udvikling, vi ser, selvom forbrugerne har foretrukket vores billigere produkter til gryderetter og burgere, mens vi har kæmpet for at holde priserne på de dyrere udskæringer som mørbrad og oksefilet, siger administrerende direktør i Danish Crown Beef, Finn Klostermann.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.172|instance-web02