Danish Crown Beef har øget sit salg af brandede produkter – produkter med egne logoer – med 150 procent i de første seks måneder af regnskabsåret sammenlignet med samme periode sidste år. Det fremgår af en pressemeddelelse.
- Vi er i høj grad lykkedes med at få en øget synlighed i køledisken. Det er en flot udvikling, vi ser, selvom forbrugerne ha...
De billige produkter sælger bedst for Danish Crown: Kæmper for at holde priserne på de dyrere udskæringer
Danish Crown Beef øger salget af egne brands markant. Det er dog det først og fremmest prisbilligere produkter og burgerbøffer, som finder vej til danskernes indkøbskurv
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/95828388.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=986&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=599&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=1&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=401&accessToken=84ec69ebc308293254f12cc2ad2004244e6756b9d47a6c4239c01ca9e0437799)
Det har været en kamp for Danish Crown Beef at holde på priserne på de dyrere udskæringer som mørbrad og oksefilet. Foto: Danish Crown
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement