Snacksvirksomheden Kims har i de seneste årtier oplevet en fornem fremgang, men begyndelsen af 2023 bød på betydelige udfordringer.
Udfordringerne lå i, at en del af de danske forbrugere i 2023 valgte at købe billigere mærker og private labels, hvilket betød at Kims solgte færre kilo chips og snacks, og mistede markedsandele til konkurrenterne.&nb...
Kunderne har kigget mod billigere alternativer - men det kæmpestore millionoverskud vokser
Kims har oplevet udfordringer i 2023, hvor forbrugerne kiggede mod billigere alternativer. Det er dog ikke noget, der får virksomheden til at kaste håndklædet i ringen
Der er blevet solgt færre kilo chips til danske forbrugere end tidligere. Orkla Confectionary & Snacks Danmark
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement