23948sdkhjf

Mærkevarer presses af private label: Professor foreslår at kigge mod ny mulighed

Mærkevarerne er under pres på butikshylderne, og det kan give en skævvridning i konkurrencen. Men Alma kan måske være et våben i kampen om hylderne. Ekspert opfordrer til at kigge ny vej
Når Rema 1000 melder ud, at mærkevarerne kan blive skubbet af hylderne til fordel for private label-produkterne, er der noget om det. 

Det mener Mogens Bjerre, detailanalytiker og professor ved Institut for Afsætningsøkonomi ved Copenhagen Business School (CBS). Han opfordrer samtidig mærkevarerne til at kigge i en ny retning. 

- D...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.088