Når Rema 1000 melder ud, at mærkevarerne kan blive skubbet af hylderne til fordel for private label-produkterne, er der noget om det.
Det mener Mogens Bjerre, detailanalytiker og professor ved Institut for Afsætningsøkonomi ved Copenhagen Business School (CBS). Han opfordrer samtidig mærkevarerne til at kigge i en ny retning.
- D...
Mærkevarer presses af private label: Professor foreslår at kigge mod ny mulighed
Mærkevarerne er under pres på butikshylderne, og det kan give en skævvridning i konkurrencen. Men Alma kan måske være et våben i kampen om hylderne. Ekspert opfordrer til at kigge ny vej
Mogens Bjerre er forsker ved Copenhagen Business School og har ekspertise inden for detail- og dagligvarehandel. Pressefoto: CBS
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement