23948sdkhjf

Online-udfordrer indtager Danmark: Nu kan 97 procent få varer til døren

Salling Groups bud på et online-supermarked Bilka udvider igen sit dækningsområde, så man fra i dag når ud til 97 procent af de danske postnumre. 

Det fremgår af en pressemeddelelse fra Salling Group.

Ved udgangen af 2024 var det "kun" 64 procent af landets postnumre, der blev dækket af BilkaToGo, som konceptet hedder.

Salling Groups hypermarkedskæde har fundet det, som bliver kaldt "en økonomisk rigtig model i forhold til hjemmelevering" og optimeret alle processer.

Det er Bilka i Holstebro, som står for praktikken bag den store udvidelse i Midt- og Vestjylland.

- Vi forsøger altid at optimere og løfte indkøbsoplevelsen for vores kunder, og vi er enormt begejstrede for, at vi nu også dækker området helt fra Skive i Nordvestjylland til Holstebro og over Ringkøbing/Skjern med BilkaToGo Hjemmelevering. Vi har i 2025 øget vores hjemmelevering i det meste af landet, og er vi glade for, at kunderne i hele Midt- og Vestjyllands nu også kommer med på den rejse, siger varehuschef i Bilka Holstebro, Sigmund Ottosen Rubeksen.

BilkaToGo er førsteudfordrer til markedsleder Nemlig.com indenfor onlinehandel med dagligvarer. Men også udbringningstjenesten Wolt når ud til mange danskere. Tidligere har Wolt oplyst til RetailNews, at det er 75 procent af befolkningen.

Se nøgletal for:
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11