Fødevarevirksomheder skal være med til at løfte samfundets udfordringer.
Derfor skal de turde indgå i samarbejder med såvel konkurrenter, NGO'er og myndigheder, hvor der bliver delt viden og research, virksomhederne ellers ville holde for sig selv.
Det mener de hos Schulstad.
- Vi står ved vores kommercielle interesse. Vi lever af at s...
Branchen skal tænke større end sit eget produkt – og turde dele viden
En af landets største brødproducenter indgår samarbejder med konkurrenter for at løfte folkesundheden og imødekomme forventning om øget samfundsansvar

Mariann Hansen er den fra Schulstad, der indgår i de fleste af deres samarbejder med andre firmaer, myndigheder og NGO'er. PR-fotos. Lantmännen Schulstad
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement