23948sdkhjf

Dansk kaffefirma i kamp med internationale spillere

Stort fremstød skal bringe Frellsens kaffemærke ind i bevidstheden hos erhvervskunderne.
Frellsens Kaffe i Roskilde har sat gang i en målrettet kampagne med tv-reklamer. Den skal gøre opmærksom på firmaets kaffe og kaffeautomatløsninger til erhvervsområdet.

Årsagen er udviklingen på markedet, hvor flere internationale aktører går sammen. Det giver plads til den mindre, danske spiller:

- Det vil sige, at vi har set en mulighed for at komme frem og markere os som en dansk spiller mod nogle af de store internationale spillere, der til gengæld er i en helt anden liga end os. Men det er blandt andet derfor, vi vælger at gå ud og lave tv-reklamer i øjeblikket, forklarer direktør Henrik Frellsen til finans.dk.

Frellsens Kaffeafdeling laver udelukkende business-to-business løsninger.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079