23948sdkhjf

Bryggerigigant sender Heineken på det indiske marked

Carlsberg får forstærket konkurrence om ølglade indere.
Bryggerikoncernen United Breweries lancerer nu Heineken på det indiske marked.

Med en markedsandel på 50 % er United Breweries det største bryghus i Indien, mens Carlsberg er nummer 3. Der skriver Ritzau Finans ifølge epn.dk.

United Breweries vil brygge og tappe Heineken lokalt på deres bryggeri i Taloja ved Mumbai.

Heineken lanceres som en luksusøl, som er målrettet de kvalitetsbevidste indere. Indledningsvist er det planen, at Heineken-branded skal sælges på barer, restauranter, diskoteker og i detailhandlen.
Kommenter artiklen
Tip redaktionen
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Priskrigen med Coop var med til næsten at halvere Stryhns overskud
Tidligere Arla-leder overtager familieejet ostemejeri efter dødsulykke
Rygterne talte sandt: Arla klar med plantebaseret Lurpak i 2024
Destilleri mistede på mystisk vis rom for 200.000 kroner
Dagrofa og smagsforstærkerfabrik har opfundet nyt produkt
Pålægskoncern har fundet sin nye direktør i egne rækker
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094