23948sdkhjf

e-Smiley runder kontrol nr. 1 million

Specialisten indenfor elektronisk egenkontrol, e-Smiley, har haft stor succes siden opstarten for 2 år siden.
At den rette ide kan få succes i en krisetid er e-Smiley bevis på.

Siden opstarten for 2 år siden er virksomheden, der er ekspert i elektronisk egenkontrol, vokset og håndterer nu egenkontrol for over 1200 fødevarevirksomheder, og egenkontrol nr. 1 million er netop blevet gennemført.

Letter arbejdet i alle led
På listen over kunder er kantinen hos entreprenørvirksomheden E. Pihl & Søn A/S, hvor kantineleder Gerard Girardot tilfældigvis var ham, der tastede e-Smiley-kontrol nr. 1 million ind i systemet: Gerard målte køkkenets vaskemaskine til 83 grader.

- Mit kontor er min computer, derfor er e-Smiley genial. Jeg tænder bare for computeren om morgenen og så fortæller skærmen mig, hvad jeg skal i dag. Så er jeg sikker på, at jeg får alle kontroller på plads. Det er ti gange nemmere end mapper, der ligger og roder og risikerer at blive væk, siger Gerard Girardot med smuk fransk accent.

Elektronisk mappe erstatter papir
e-Smiley´s system indebærer, at kontrolmapperne er skiftet ud med en computer, der alarmerer brugeren, når det er tid til at foretage kontrol.

Det elektroniske system er et stykke software, som virksomheder abonneret på. Via internettet kan den ansvarlige kvalitetschef, kantinechef eller lignende logge på systemet, og indstille det, så alle virksomhedens kantiner automatisk gøres opmærksom på at foretage de nødvendige kontroller. De registrerer naturligvis opdateringerne elektronisk.

Det er der mange ud over E. Phil & Søn, som har fundet brugbart. e-Smileys kundeliste tæller blandt andre verdens største kantineoperatør Compass Group, Rigshospitalet, Domino's Pizza, Bone's restauranterne, Hotel Hilton, Crowne Plaza og Lakrids A/S.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078