23948sdkhjf

CSR-chef i Coop: Derfor er antallet af nye plantebaserede produkter i supermarkederne faldet

Efter at være steget støt siden 2013 er andelen af produktlanceringer af nye plantebaserede produkter begyndt at falde.

Det viser en markedsrapport udarbejdet af Plantebaseret Videnscenter.

Det skyldes især, at færre nye produkter fra udenlandske brands har fundet vej til supermarkedshylderne i de sidste to år, fortæller Daniel Barrera Madsen, de...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Create trial subscription
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Food Supply DK, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Bagelboss lurer på at finde investor til stor plan
Fastfoodkæde fik 270 ansøgere på én uge - jobbet er overstået efter to timer
Nu brygges der øl i fængslet
Svensk kaffekæde vender tilbage til Danmark
Tidligere kagedirektør kæmper med grimme overraskelser i bagelbranchen
Stigende råvarepriser sikrer Ess-Food rekordresultat
Andre Nordiske Medier
Metal Supply DK
RetailNews
PlastForum DK

Send til en kollega

0.093