Ét procentpoint flere markedsandele.
Sådan lyder én af konklusionerne fra Rema 1000's regnskab, som dagligvarekoncernens danske afdeling har frigivet torsdag morgen.
- Det er tilfredsstillende. Vi havde ikke som sådan en fastlagt ambition om at nå et bestemt antal procentpoints flere markedsandele, konstaterer Henrik Burkal til Retail...
Rema 1000-direktør efter omsætningsvækst: Dette har vi gjort for at forstærke vores position
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/81108419.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=7861&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=5241&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=0&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=440&accessToken=97cfebcb3134c0b033555faa8d07151bbec07d3f7c376c27b476cc80a48fc117)
Henrik Burkal er administrerende direktør i Rema 1000's danske afdeling - og har været det siden 2005. Foto: Øyvind Breivik
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement