Merrild Kaffe ApS's administrende direktør, Tom Faurschou, er parat til gå målrettet efter den yngre målgruppe på baggrund af et for nyligt offentliggjort regnskab, der viser en tilbagegang i "in home"-forbruget, men en fremgang i "out of home"-forbruget.
- Merrilds ældre målgruppe drikker ofte filterkaffe hjemme, mens Merrilds yngre målgrupp...
Merrild-direktør vil gå efter yngre målgruppe: - Vi er pressede på volumen i filterkaffe
Merrild Kaffe ApS er ellers markedsledere indenfor kategorien filterkaffe, men nu vil direktøren repositionere det over 60 års gamle brand på markedet
Efter et indbringende 2022 satser Merrild Kaffe nu på den yngre målgruppe, som oftere vælger premium-produkter frem for filterkaffe. Sidstnævnte kategori er Merrild Kaffe ellers markedsledere i. PR-foto: Dagrofa
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Food Supply DK, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer