23948sdkhjf

Merrild-direktør vil gå efter yngre målgruppe: - Vi er pressede på volumen i filterkaffe

Merrild Kaffe ApS er ellers markedsledere indenfor kategorien filterkaffe, men nu vil direktøren repositionere det over 60 års gamle brand på markedet
Merrild Kaffe ApS's administrende direktør, Tom Faurschou, er parat til gå målrettet efter den yngre målgruppe på baggrund af et for nyligt offentliggjort regnskab, der viser en tilbagegang i "in home"-forbruget, men en fremgang i "out of home"-forbruget.

- Merrilds ældre målgruppe drikker ofte filterkaffe hjemme, mens Merrilds yngre målgrupp...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Food Supply DK, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Øko-slotsejer høster millioner: - Varerne går aldrig af mode
Ny rollefordeling i FødevareDanmark og Danske Slagtermestre
Nordjysk fiskefabrik tjener seks gange så meget som året før
Basalt-direktør efter lukning: - Vi fortryder intet
Vinblade i lage kaldt tilbage
Dava Foods vækster toplinjen, men er langt fra rekordresultat
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094