Merrild Kaffe ApS's administrende direktør, Tom Faurschou, er parat til gå målrettet efter den yngre målgruppe på baggrund af et for nyligt offentliggjort regnskab, der viser en tilbagegang i "in home"-forbruget, men en fremgang i "out of home"-forbruget.
- Merrilds ældre målgruppe drikker ofte filterkaffe hjemme, mens Merrilds yngre målgrupp...
Merrild-direktør vil gå efter yngre målgruppe: - Vi er pressede på volumen i filterkaffe
Merrild Kaffe ApS er ellers markedsledere indenfor kategorien filterkaffe, men nu vil direktøren repositionere det over 60 års gamle brand på markedet
PR-foto: Dagrofa

Efter et indbringende 2022 satser Merrild Kaffe nu på den yngre målgruppe, som oftere vælger premium-produkter frem for filterkaffe. Sidstnævnte kategori er Merrild Kaffe ellers markedsledere i. PR-foto: Dagrofa
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Food Supply DK, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer