23948sdkhjf

Tæt samarbejde har banet vej for investeringer på halv milliard i Thise

En stærk mærkevare og et stærkt private label i Coop. Thise Mejeri har haft held med at ramme begge dele og score priser på dem
Det er ikke ligefrem efter business-lærebøgerne, men næsten helt fra mejeriets spæde start i 1990’erne, har Thise haft én dominerende kunde.

Knap halvdelen af Thises omsætning ligger i dag hos Danmarks nu næststørste dagligvarekæde Coop Danmark, men tidligere har andelen været helt oppe over 70 pct.

Thises snart forhenværende adm. direktør Poul P...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Food Supply DK, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.095