23948sdkhjf

Rema-direktør kigger bag nøgletallene, når han skal vurdere sin forretning

Henrik Burkal har igennem årene kunnet se dagligvareforretningen vokse sig så stor, at den i dag bider skeer med de største aktører i Danmark
Rema 1000's popularitet tager fortsat til i dansk dagligvarehandel.

Senest vækstede den norskbaserede kæde med over 2 mia. kr. på toplinjen i forhold det forgangne år - en stigning på over ti procent. 

- Væksten er god og fornuftig. Vi har nogle fornuftige kunder, som er gode til at vælge billigere varer, når privatøkonomien er udfordre...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.471