Indtjening kommer før omsætning. Og langsigtede resultater før hurtige fix.
Det er et par hovedoverskrifter for de prioriteter, som Lantmännen Unibakes direktør for den danske forretning, Anette Kalle, nu arbejder ud fra.
Efter tre år, hvor først corona og siden store udsving i energi- og råvarepriser har præget markedet og ført til svage resulta...
Nu er 4 af 5 frostbrød private label: - Vi gør, hvad vi kan, for at fastholde mærkevaren
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/60766866.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=660&accessToken=504f487eb7e08bba4881bd2940a983f041b36cda23dfe8f79a0db6f5c6bd8198)
Anette Kalle, adm. direktør i Lantmännen Unibake, er blevet mere optimistisk efter tre hårde år for virksomheden. Foto: Morten Pape, Horsens Folkeblad
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement