Stryhns Gruppens strategi, der dækker årene fra 2024 til og med 2026, sigter i første række på at styrke en markedslederposition inden for kernekategorierne, pålæg og charcuteri, i både dagligvarehandlen og på foodservicemarkedet.
Men opkøb bliver også nævnt.
Norskejede Stryhns Gruppen har købt op over en længere årrække. Eksempelvis blev K-Salat...
Stryhns Gruppen er aktiv på opkøbsfronten: - Vi kigger på mange projekter i løbet af et år

Kristian Kornerup Jensen er adm. direktør i Stryhns Gruppen. Han holder godt øje med, om det rigtige opkøb dukker op. Foto: Kim Wendt/Stryhns Gruppen
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement