Når kunderne handler i Rema 1000, lægger de i højere grad private label-produkter i kurven, og kæden ser en "markant stigning i salget" af den type varer.
Derfor står private label-produkterne nu for en stadig større del af kædens omsætning. I så stor grad, at private label-salget nu er et "godt stykke" over 30 procent af kædens omsætni...
Discountkæde ser "markant" hop i salg af egne mærker: Kan få betydning for mærkevarerne
Salget af private label-produkter stiger betydeligt hos Rema 1000. Kæden forventer, at tendensen fortsætter
Jonas Schrøder, kommunikationschef i Rema 1000 Danmark, oplyser, at salget af private label-produkter er steget markant. Pressefoto: Rema 1000
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement