23948sdkhjf

Discountkæde ser "markant" hop i salg af egne mærker: Kan få betydning for mærkevarerne

Salget af private label-produkter stiger betydeligt hos Rema 1000. Kæden forventer, at tendensen fortsætter 
Når kunderne handler i Rema 1000, lægger de i højere grad private label-produkter i kurven, og kæden ser en "markant stigning i salget" af den type varer. 

Derfor står private label-produkterne nu for en stadig større del af kædens omsætning. I så stor grad, at private label-salget nu er et "godt stykke" over 30 procent af kædens omsætni...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078