23948sdkhjf

Trods bovaer-boykot: Arlas mælkeprodukter flød uforstyrret i Storbritannien

Shitstorm på sociale medier flyttede ikke forbrugerne så meget, at Arla kunne registrere en "signifikant" ændring
Stormen var stor på især sociale medier, men Arla Foods har ikke registreret, at modvinden har påvirket selskabets salg af mejeriprodukter i Storbritannien. Det var her, at kampagnen ”"BoycottArla" havde sit afsæt i december 2024 og var størst.

Kampagnen startede, da Arla annoncerede, at mejerikoncernen sammen med flere britiske supermarkedskæder ...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11