23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Sunset udfordrer burgermarkedet endnu engang

Fastfoodkæden Sunset Boulevard udvider konceptet og sætter to nye burgere på menuen. Det sker efter kædens første burgere på trods af hård konkurrence på markedet er blevet taget rigtig godt i mod.

Den danske fastfoodkæde Sunset Boulevard udvider konceptet og sætter to nye burgere på menuen. Burgerne skal være med til at udfordre det allerede eksisterende burgermarked.

Sunset Boulevard er bedst kendt for sine sandwiches, men i 2010 udvidede fastfoodkæden menuen med tre burgere, hvoraf The Original Burger sidste år blev kåret som testvinder af MetroXpress. Nu tager Sunset Boulevard det næste skridt og præsenterer yderligere to burgere.

- Da vi for et par år tilbage introducerede vores første burgere, oplevede vi, at de på trods af hård konkurrence blev taget rigtigt godt imod. Nu vil vi gerne forkæle danskerne lidt ekstra, hvilket der er kommet en helt ny serie af burgere med Hereford-bøffer fra kødkvæg ud af. Burgernes størrelse og kvalitet placerer dem i virkeligheden mere i caféburgersegmentet, og vi har allerede set, at danskerne har taget godt imod dem, fortæller Kristian Scheef Madsen, administrerende direktør hos Sunset Boulevard.

Læs også:

Q8 kaster sig ind i burgerkrigen

Læs også:

Henrik Boserup åbner pop-up i Tivoli
BREAKING
{{ article.headline }}
0.12|instance-web01