23948sdkhjf

Future Food og True Food går sammen om helt nyt brand

Fødevarekoncernen Future Food har udviklet et nyt brand, der skal samle produkter fra datterselskaberne Grisogko, Top Food, Leco Convenience.Food og Nr. Onsild.

Det nye brand kommer til at hedde ”Grønt&Ko, og det skal promoveres i samarbejde med det nye, aarhusianske fødevarefirma True Food, oplyser Future Food.

Future Food ejer også brandet Hanegal, som fortsætter uændret. Men koncernens fire andre selskaber får altså nu en fælles hat med Grønt&Ko-produkter, der primært er målrettet dansk detailhandel..

Grønt&Ko skal således tilbyde et bredt sortiment inden for charcuteri- og convenience-produkter. Som navnet antyder, vil der både være plantebaserede og kødbaserede produkter i sortimentet.

- Omfattende erfaring

Til at hjælpe med at føre det nye brand succesfuldt på markedet har Future Food indgået en samarbejdsaftale med True Food, som blev etableret for et halvt års tid siden. Aarhus-virksomheden har i forvejen aftaler med en stribe fødevareproducenter i både ind- og udland,fortalte stifter Michael Guldin til Food Supply i april

- True Food er den helt rigtige partner til at udbrede Grønt&Ko for Future Food, da personerne bag True Food matcher vores fokusområder og samtidig har omfattende erfaring med at samarbejde med dansk detailhandel, siger Future Food-direktør Søren Hansen om samarbejdet.

Michael Guldin fra True Food ser også frem til samarbejdet, idet han peger på at Future Food har "en lang og stærk track record i forhold til at udvikle og sælge kvalitetsfødevarer".

- Mulighederne i brandet Grønt&Ko rammer alle de vigtige tendenser i markedet, så vi glæder os rigtig meget til at introducere dansk detailhandel for mulighederne i dette brand, konstaterer Michael Guldin.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094