23948sdkhjf

Just Eat får global superstjerne med på holdet

Der lyder nye toner fra Danmarks største takeaway-virksomhed, Just Eat: Rapperen Snoop Dogg er blevet udskiftet med pastelfarver og popkultur, idet den verdenskendte sangstjerne Katy Perry fremover skal drysse stjernestøv over brandet.

Brandplatformen “Var der nogen, der sagde” blev første gang lanceret i 2019 og kom i 2020 for alvor til live med Snoop Dogg i front med den originale melodi “Did Somebody Say?”. Nu har Just Eat indgået et nyt strategisk samarbejde med popsangeren Katy Perry med målet om at få melodien “Var der nogen, der sagde” cementeret hos forbrugerne, oplyser Just Eat i en pressemeddelelse. 

- Siden brandplatformen “Var der nogen, der sagde” blev lanceret i 2019, har vi kunnet fornemme, at vi har fat i noget rigtigt. Det er en kreativ platform, der sætter brandet solidt på det kulturelle landkort med budskabet om, at Just Eat skal være top of mind, når sulten melder sig, siger Marte Kirkerod, Marketing Lead for Just Eat i Danmark.

- Katy Perrys legende tilgang og sjove tekster om mad passer godt til Just Eats univers, og hendes velkendte figur bringer endnu engang stjernestatus til brandplatformen. Vi arbejder netop med en international stjerne for at afspejle den globale vækst, Just Eat er på, og vi glæder os til, at Katy Perry tager scenen i Danmark og gør melodien endnu mere folkekær, tilføjer hun.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078