Stryhns Gruppen samler for første gang flere brands i én produktlinje.
Fødevarekoncernen lancerer "Dansk Tapas Favorit", der samler brands såsom Langelænder, Stryhn's og K-Salat i en række tapasprodukter.
Ifølge Stryhns Gruppen er convenience gennem flere år blevet mere og mere populær hos forbrugeren, hvor særligt tapas-kategorien er i fremmarch...
Stryhns lancerer ny produktlinje: - Skal give os stærk position i spændende marked

Sthryns Gruppens nye produktlinje 'Dansk Tapas Favorit' forener de kendte brands Langelænder, Stryhn’s og K-Salat i en ny "tapas-satsning". PR-foto: Stryhns Gruppen
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement