23948sdkhjf

Naturmælk på banen med nyt surmælksprodukt

Det økologiske mejeriselskab har satset på at produktudvikle sig ud af krisen. Og i løbet af de næste fire uger lanceres et helt nyt surmælksprodukt på markedet.
Hos Naturmælk er det mejerichefens filosofi, at virksomheden hele tiden skal bevæge sig med kunderne, møde dem i øjenhøjde og finde ud af, hvad der skaber merværdi for dem. Og netop den tankegang er baggrunden for lanceringen af et nyt produkt, skriver Børsen i dag.

- Det er udviklet, efter at en af vores gode kunder - en større supermarkedskæde - fortalte os, at man gerne ville have præcis sådan et nyt produkt, forklarer mejeriets chef, Leif Friis Jørgensen, der ikke ønsker at uddybe yderligere detaljer om det kommende mejeriprodukt.

Det økologiske mejeriselskab i Sønderjylland har de seneste år haft en årlig vækst på op mod 25 pct. I 2009 ser tallene dog ikke helt så lyse ud, her ser det ud til, at mejeriet må nøjes med en vækst på 5 pct. målt på både produktion og omsætning. Men Leif Friis Jørgensen er alligevel tilfreds, skriver avisen,

Kilde: Børsen

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11