Easis vil ekspanderer sig ud af et usikkert marked.
Virksomheden, der er kendt for sine produkter uden tilsat sukker, vil bekæmpe de nuværende problemer med råvareleverancer ved at udvide sit sortiment.
Til efteråret indleder Easis en ambitiøs strategi, hvor virksomheden lancerer ét nyt produkt hver uge i 40 uger på deres hjemmeside og i detailha...
40 produkter på 40 uger: Easis lancerer storstilet ekspansionsplan

Væksten er stagneret hos Aarhus-virksomheden Easis. Derfor vil virksomheden med direktør Thomas Møberg i spidsen lave en kraftig ekspansion i antallet af produkter. PR-foto: Easis/Anita Graversen GRAVERSEN ANITA
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement