23948sdkhjf

Lynhurtige tilbud presser leverandører: - Vi kan ikke bare trykke på en knap

Digitale tilbudsaviser har forvandlet detailhandlens klassiske kampagnekanal. Det skaber nye muligheder – men stiller også nye krav
I årtier har tilbudsavisen været handelslivets sikre makker: Planlagt i god tid, trykt i hundredtusindvis og sendt ud i danskernes postkasser uge efter uge. Men de tider er forbi.

I dag er tilbudsavisen i stigende grad digital – og det forvandler en langsom kampagnekanal til en lynhurtig platform, der kan opdateres med få klik.

- Man kan ændre ti...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078