I årtier har tilbudsavisen været handelslivets sikre makker: Planlagt i god tid, trykt i hundredtusindvis og sendt ud i danskernes postkasser uge efter uge. Men de tider er forbi.
I dag er tilbudsavisen i stigende grad digital – og det forvandler en langsom kampagnekanal til en lynhurtig platform, der kan opdateres med få klik.
- Man kan ændre ti...
Lynhurtige tilbud presser leverandører: - Vi kan ikke bare trykke på en knap
Digitale tilbudsaviser har forvandlet detailhandlens klassiske kampagnekanal. Det skaber nye muligheder – men stiller også nye krav

Tilbudsaviser på papir bliver et sjældnere syn - og det skaber nye vilkår for leverandører. Foto: Mads Claus Rasmussen
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement