Varslingen af et prisloft på mellem 100 og 200 basisvarer i Salling Groups dagligvarekæder for at komme danskernes portemonnæer til undsætning får ingen stor fanfare i gang hos konkurrenterne.
- Som discounter ligger det i vores DNA at tilbyde produkter af høj kvalitet til den lavest mulige pris. Vi ser ikke noget behov for at fastfryse prise...
Konkurrenter uimponerede over Salling Groups tiltag: - Vi behøver ikke et prisloft
Salling Group har indført prisloft på 100 basisvarer i Netto-kæden, men det imponerer ikke de øvrige kæder, som allerede konkurrerer om at holde priserne nede, lyder modsvaret. Foto: Thomas Lekfeldt/Ritzau Scanpix
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Food Supply DK, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer